Egérkezelés - $33 megszakítás

0.
 Leírás: Az egér inicializálása
 Input : AX  0000h
 Output: Egér státusz
         AX 0000h egér hardver v. meghajtó prg. nincs installálva
            ffffh sikeres installálás
         BX egérgombok száma
            0000h nem kétgombos
            0002h kétgombos
            0003h Mouse Systems v. kompatibilis egér

1.
 Leírás: Az egérkurzor megjelenítése.
 Input : AX 0001h
 Output: nincs

2.
 Leírás: Az egérkurzor elrejtése.
 Input : AX 0002h
 Output: nincs

3.
 Leírás: A egérkurzor pozíciójának és az egérgombok állapotának lekérdezése
 Input : AX 0003h
 Output: BX egérgombok státusza
            0. bit baloldali gomb (1 lenyomva 0 felengedve)
            1. bit jobboldali gomb
            2. bit középső gomb 
         CX x koordináta
         DX y koordináta

4.
 Leírás: Az egér mozgatása adott pontra
 Input : AX 0004h
         CX x koordináta
         DX y koordináta
 Output:

5.
 Leírás: A gomb lenyomásainak száma.
 Input : AX 0005h
         BX a vizsgálandó gomb
            1 baloldali gomb 
            2 jobboldali gomb
            4 középső gomb
 Output: AX egérgombok státusza
            0. bit baloldali gomb (1 lenyomva 0 felengedve)
            1. bit jobboldali gomb
            2. bit középső gomb 
         BX A figyelt gomb lenyomásainak a száma az utolsó hívás óta 
         CX x koordináta
         DX y koordináta

6.
 Leírás: A gomb felengedéseine száma.
 Input : AX 0006h
         BX a vizsgálandó gomb
            1 baloldali gomb 
            2 jobboldali gomb
            4 középső gomb
 Output: AX egérgombok státusza
            0. bit baloldali gomb (1 lenyomva 0 felengedve)
            1. bit jobboldali gomb
            2. bit középső gomb 
         BX A figyelt gomb felengedéseinek a száma az utolsó hívás óta 
         CX x koordináta
         DX y koordináta

7.
 Leírás: A kurzor vizszintes mozgásának korlátozása.
 Input : AX 0007h
         CX min. x koordináta
         DX max. x koordináta
 Output:

8.
 Leírás: A kurzor függőleges mozgásának korlátozása.
 Input : AX 0008h
         CX min. y koordináta
         DX max. y koordináta
 Output:

9.
 Leírás: Grafikus módban az egér és a képernyőmaszk definiálása
 Input : AX 0009h
         BX az egér célpontjának x koordinátája a maszkban
         CX az egér célpontjának y koordinátája a maszkban
         ES:DX pointer az egér és a képernyőmaszkot tartalmazó pufferre
 Output:

10.
 Leírás: Szöveges módban az egér és a képernyőmaszk definiálása
 Input : AX 000ah
         BX az egérkurzor típusa
            0 szoftver kurzor
            1 hardver kurzor
         CX AND maszk (ha BX=0) vagy a kurzor első sora (ha BX=1)
         CX OR maszk (ha BX=0) vagy a kurzor utolsó sora (ha BX=1)
 Output:

11.
 Leírás: Az egér elmozdulása az utolsó hívás óta mickey-ben (1 mickey 1/200 inch)
 Input : AX 000bh
 Output: CX vízszintes elmozdulás
         DX függőleges elmozdulás
         
13.
 Leírás: A fényceruza emuláció bekapcsolása
 Input : AX 000dh
 Output:

14.
 Leírás: A fényceruza emuláció kikapcsolása
 Input : AX 000eh
 Output:


15.
 Leírás: Lépésköz beállítása
 Input : AX 000fh
         CX vízszintes irányban
         DX függőleges irányban
 Output:

16.
 Leírás: A kurzor megjelenítésének letiltása a monitor meghatározott részén
 Input : AX 0010h
 Output: